Monday, January 19, 2009

PENDAHULUAN

Syukur Alhamdulillah, Dengan izin Allah s.w.t hari ini dapat juga saya mula menulis blog ini. Sebenarnya lama sudah saya mahu mulakan menulis blog. tapi kesibukan di tambah pula rasa belum bersediua terjun ke bidang ni membuatkan hajat tu terbantut. Namun sekali lagi syukur kehadhrat Allah s.w.t kerana memberikan kekuatan untuk terus terjun ke dalam bidang penulisan blog ini.

Saya tidaklah sehebat Ustaz Akmal yang sinonim dengan wordpress Abunuha. Tidak juga sehebat pemilik renung2fikir2.blogspot, penulis teratakfitrah.blogspot dan lain2. Namun sebagai hamba yang kerdil, yang diberikan kemampuan berfikir, kemampuan untuk menaip rasanya tidaklah salah untuk saya join abang2 di atas mencurahkan buah fikiran melalui blog. Diharapkan agar rakan2 diluar dapat memberikan pandangan dan tolong tunjuk ajar saya, lebih2 lagi yang arif dalam bidang ni, agar dapat menulias dengan lebih baik lagi. Untuk Presiden SAHABAT, Encik Abu Bakar Ongkosing bila lagi?, Sekarang ni segalanya di hujung jari anda. Mulakanlah, selagi hayat di kandung badan.

3 comments:

mieda said...

setiap makhluk di muka bumi ini m'punyai kelebihan n kekurangan...namun sbgi umat islam kita harus redha dengan qada' n qadar d'samping b'rusaha m'perbaiki kelemahan n kegusaran...alhamdulillah saudara dpt mengatasinya...mungkin saudara blh memasukkn peranan umat islam dlm mghadapi dugaan masa kini bagi m'nambah baikkn blog ini...[sincerely to my lovely brother in law]...

nurilhakim said...

Salam ziarah...kami di PSS menyokong 200% usaha sahabat-sahabat dari SAHABAT utk terjun ke lapangan blogger! hehe..em, segan nk tnya, blog SAHABAT nk ditukarkn jg ke template?ke tak mo?

Anonymous said...

Terima kasih atas pandangan adik. Insyaallah, pandangan2 yang positif begini cukup bermakna buat saya dalam melontarkan idea-idea dan maklumat-maklumat yang boleh dikongsikan bersama masyarakat Islam kita, insyaallah.

Design by Abdul Munir
Visit Original Post Tas Murah Template