Wednesday, July 29, 2009

DIAM BUKAN TIDUR

Ahmdulillah, pejam celik hampir sebulan saya tidak menulis sebarang artikal. Saya sendiri agak risau dengan keadaan begini. Hampir sebulan lebih tidak menulis adalah perkara janggal buat penulis blog. Namun bila difikir, agak sukar saya mencari ruang menulis artikel dalam blog ni. sejak dua menjak terjun dalam bidang perniagaan ni, masa seharian saya cukup terhad. Keluar pagi, balik lewat malam. Kadang2 membawa hingga ke lewat pagi. Agak susah untuk mencari ruang masa menulis beberapa rangkap ayat mahupun perenggan.
Tapi peribahasa kata nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Mungkin ada benarnya, ketidak sungguhan saya menulis membuatkan tidak ada ruang masa yang boleh digunakan untuk menulis. Namun faktor keletihan dan suasana keadaan tidak dapat dinafikan memberikan sedikit kesan kepada mood untuk menulis.
Insyaallah saya akan usahakan untuk menulis beberapa artikel ilmiah dalam masa terdekat. Saya juga akan buat iklan untuk perniagaan saya yang kedua selain Kopi Habbatus Sauda dan Teh Herba Misai Kucing. Perniagaan ini baru berjalan lebih kurang 3 minggu.
Sebenarnya saya agak tidak berminat untuk menjadikan blog sebagai dairi untuk menceritakan aktiviti seharian saya. Saya lebih minat menjadikan blog sebagai ruang untuk saya membuat lontaran idea agar boleh menjadi buah fikiran kita bersama untuk kebaikan ummah. Oleh kerana itu saya rasa agak janggal bila blog ini tidak mempunyai artikel berbentuk ilmiah yang terbaru. Saya mohon pengunjung2 sekelian doakan semoga Allah memberikan saya kekuatan untuk terus berjuang dalam bidang penulisan walaupun penulisan saya tidak sebaik penulisan orang lain.
Kepada pengunjung yang setia melayari blog ini, jutaan terima kasih saya ucapkan kerana setia berkunjung ke blog ini walaupun agak lama tidak ada artikel baru yang dihidangkan. Kerana andalah saya terus bertahan dalam dunia penulisan blog ini, Terima kasih sekali lagi, Wassalam.

No comments:

Design by Abdul Munir
Visit Original Post Tas Murah Template