Thursday, August 12, 2010

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN

Alhamdulillah, pejam celik pejam celik Ramadhan dah kembali. Kedatanngan Ramadhan memberikan berbagai-bagai reaksi dari kalangan Masyarakat. Ada yang gembira, ada yang sedih n ada yang buat-buat gembiran padahal sedih. Ini semua berlaku kerana iman yang lemah dan tidak dipupuk dan dibajai dengan nur Iman.
Saya sendiri sejak sebelum Ramadhan lagi dah sibuk dengan persiapan Majlis Iftar Perdana Hidayah Centre. Agak letih teramat sangat dari jasad dan juga rohani. Penat tidak terkira mendepani kerenah masyarakat Islam kita yang pelbagai kerenah. Sekarang saya dan rakan-rakan sedang sibuk membuat jualan meja untuk MIPHC KK 2010.
Saya fikir buat masa ini saya agak tidak ada ruang yang banyak untuk saya menulis. Insyaallah selesai MIPHC 22hb ni saya akan berentap semula dalam bidang penulisan. Mohon pembaca dapat mendoakan kejayaan MIPHC agar berjalan dengan lancar. Lagi baik kalau dapat join selaki untuk membuat jualan atau membeli kerusi, meja atau sebarang sumbangan lain, insyaallah.

No comments:

Design by Abdul Munir
Visit Original Post Tas Murah Template